28.10.11

Jurnal Pekan Frinjan Edisi 24

Terima kasih pihak Iqbal M. ucapkan kepada semua Tulang Belakang yang hadir memberikan sokongan untuk sessi Pekan Frinjan Edisi ke-24 ini. Awak semua menerujakan saya. Ini juga merupakan set Iqbal M. yang paling kecil sekali bilangan pemuziknya iaitu sebanyak empat orang sahaja. Namun kami puas dengan apa yang dipersembahkan tadi dan harapnya agar awak semua terhibur dan dapat sesuatu (harapnya yang baik) dari menonton persembahan Iqbal M. tadi. Kepada yang merebat cakera padat "Tembak Tepat", saya ucapkan ribuan terima kasih diatas sokongan awak semua itu dan diharapkan agar awak semua terus menyokong jenama Iqbal M. ini. Kepada jurugambar-jurugambar yang ada menangkap gambar kami tadi, bolehlah 'tag'kan di muka surat Fb Iqbal M. agar kita dapat berkongsi bersama-sama yang lain yang mana mungkin tidak dapat hadir kerana ada urusan. Setidak-tidaknya mereka juga dapat lihat situasi/keadaan semasa persembahan sedang berlangsung. Terima kasih yangtidak terhingga kepada yang berbuat demikian.


Kepada Acap Pepatung, Raja Bromjat, Sudirman dan Adek Kanuki, terima kasih diatas segala usahasama yang diberikan bagi memantapkan lagi persembahan Iqbal M. Awak semua pemuzik terhebat untuk dekad ini!

Lis lagu yang Iqbal M. persembahan adalah seperti berikut:- "Antara 2 Darjat (Rilisan Akan Datang)", "Harap-Harap Okay (Tembak Tepat)", "Tembak Tepat (Kenaikan) (Tembak Tepat)" dan "Paling Cinta Dalam Dunia (Bainun Waheeda) (Rilisan Akan Datang).

No comments:

Post a Comment